Dienstag, 1. April 2014

Tidying up my trousers / What's in my closet

On the weekend I finally pulled myself together and tided up my trousers mess in my wardrobe. Before I started I just thought "why not taking some pictures for a post?" I really had some doubts about whether to share this on a post or not - but here it is :) I hope you like this post! Staring at the before - after pic you may think I am crazy having such a mess in my closet! And yes, I have to give you right, it is unbelievable but I'm always in a hurry in the mornings and can't decide which trousers to wear and the next day... "Okay, I'll tidy up next time"... But notice, it is looking again more messy on the picture because starting to tidy up I took the trousers out of my closet to have a good start :) 

Am Wochenende habe ich mich endlich dazu aufgerafft, mein Hosen-Desaster in meinem Kleiderschrank in Ordnung zu bringen. Bevor ich damit angefangen habe, dachte ich mir: "Warum das ganze nicht für einen Post in Fotos festhalten?" Ich war mir zwar überhaupt nicht sicher, ob ich davon posten soll, naja, hier ist der Post! :) Ich hoffe er gefällt euch. Wenn ihr euch das Vorher-Nachher Bild anschaut denkt ihr wahrscheinlich nur "OMG" und da würde ich mich natürlich auch nicht wundern :D Aber wenn man am Morgen im Stress ist und einfach keine passende Hose findet und die Unordnung auf den nächsten Tag verschiebt... Ehm, es sah aber nicht ganz so schlimm aus, bevor ich mit dem Aufräumen begonnen habe, da ich zum Start die Hosen alle zuerst einmal rausgenommen habe :)




And now to some of my favourite trousers:
Und jetzt zu einigen meiner Lieblings-Hosen:


This pair's from Sportsgirl, Australia, bought it about 3 years ago:



My oldest ones (Topshop, bought them about 5 years ago):


My newest ones (Zara):

 My leather trousers (Zara, H&M):



My green ones (both from Zara):




My most comfortable ones (H&M):



My favourite cloth trousers (H&M):



My favourite black ones (Zara):



And finally my absolute favourite ones (Zara):






So, I hope you liked this post about a glance in my closet... I'm interested to know which trousers you like the best?

XoXo, Alessia




Kommentare:

  1. Ich kenne das alles sehr gut, müsste meinen Schrank auch dringend wieder aufräumen! Du hast ein paar besonders schöne Hosen, die erste grüne gefällt mir sehr :)

    AntwortenLöschen
  2. die lederhosen sind richtig toll :)
    LG*

    Nathalie von Fashion Passion Love ♥

    Bei mir gibt´s grade ein Marc Jacobs Parfüm zu gewinnen. Mach mit wenn du magst! :)

    AntwortenLöschen

Thank you for all your lovely comments, I appreciate and read every single one of them.